Często zadawane pytania dotyczące programu
-
Tak, założenie konta placówki i korzystanie z materiałów na portalu jest darmowe i nie wiąże się z żadnymi zobowiązaniami dla placówki.
-
Konto powinna założyć osoba odpowiedzialna za weryfikację i utrzymanie spełniania standardów w placówce. Może to być np. dyrektor, psycholog, pedagog lub inna wyznaczona przez dyrektora placówki osoba, będąca pracownikiem placówki.
-
Każda placówka może mieć tylko jedno konto. Jeśli placówka posiada więcej niż jedno konto, administrator zastrzega sobie prawo do usuwania pozostałych bez podawania przyczyny.
-
Nie, rodzic nie może założyć konta placówki w portalu www.standardy.fdds.pl. O tym, kto może założyć konto placówki, przeczytasz w odpowiedzi na pytanie nr 2.
-
Nie ma ograniczeń czasowych związanych z terminem założenia konta w portalu. Jednak im szybciej nastąpi rejestracja, tym wcześniej będzie można skorzystać z oferty dostępnej dla placówek zarejestrowanych.
-
Aby założyć konto, użytkownik portalu powinien wybrać opcję Załóż Konto, widoczną w menu i dokładnie wypełnić formularz.
Uprzejmie prosimy nie używanie CAPS LOCK, nie wypełniać formularza drukowanymi literami oraz o dokładne sprawdzenie danych placówki i poprawnej pisowni przed założeniem konta!
-
Po kliknięciu przycisku Zaloguj, widocznego w prawym górnym rogu paska nawigacyjnego, konto jest już założone, placówka zarejestrowana w programie, a użytkownik - automatycznie zalogowany.
-
Bieżące informacje o szkoleniach znajdują się w zakładce Aktualności. Zapisy na szkolenia prowadzone są przez platformę edukacyjną www.edukacja.fdds.pl. Tam również można znaleźć informacje o szkoleniach na zamówienie. W przypadku problemów z zapisami na szkolenia i funkcjonowaniem platformy edukacyjnej prosimy o kontakt z Działem Szkoleń: szkolenia@fdds.pl.
Często zadawane pytania techniczne
-
To oznacza, że konto zostało już utworzone (być może przez inną osobę z placówki). W przypadku posiadania dostępu do e-maila wskazanego przy rejestracji placówki oraz braku informacji na temat brzmienia hasła dostępu, można skorzystać z funkcji Nie pamiętam hasła, widocznej na formularzu logowania. Na podany przy rejestracji adres e-mail wysyłana jest instrukcja ze wskazówkami, co zrobić, aby odzyskać hasło.
-
Należy skorzystać z funkcji 'Zapomniałeś hasła?', widocznej na formularzu logowania. Na podany przy rejestracji adres e-mail wysyłana jest instrukcja ze wskazówkami, co zrobić, aby odzyskać hasło.
-
Aby wygenerować dokument należy utworzyć Konto Użytkownika, po czym kliknąć w zakładkę Generator Dokumentu i uzupełnić wszystkie pola tekstowe. Po uzupełnieniu formularza należy kliknąć w przycisk Zapisz i Pobierz Dokument. Dokument zostanie automatycznie pobrany do domyślnej lokalizacji pobierania.
-
Wygenerowany dokument jest możliwy do pobrania w formacie Word co umożliwia edycję oraz zapisanie nadmienionego dokumentu.
-
Po zalogowaniu należy należy kliknąć w zakładkę Konto, wybrać Konto Użytkownika, nastepnie poprawić adres e-mail. Po wykonaniu tych czynności należy zapisać zmiany, klikając przycisk Zapisz Dane, widoczny pod formularzem.
-
Aby usunąć Konto należy skontaktować się z nami drogą emailową wskazując dane placówki do usunięcia wybrać Profil, nastepnie opcję Usuń konto. Po zatwierdzeniu decyzji użytkownik zostaje wylogowany a konto placówki usunięte.