FAQ

FAQ

Często zadawane pytania dotyczące programu
  • Konto powinna założyć osoba odpowiedzialna za weryfikację i utrzymanie spełniania standardów w placówce. Może to być np. dyrektor, psycholog, pedagog lub inna wyznaczona przez dyrektora placówki osoba, będąca pracownikiem placówki.

  • Każda placówka może mieć tylko jedno konto. Jeśli placówka posiada więcej niż jedno konto, administrator zastrzega sobie prawo do usuwania pozostałych bez podawania przyczyny.

  • Nie, rodzic nie może założyć konta placówki w portalu www.chronimydzieci.pl O tym, kto może założyć konto placówki, przeczytasz w odpowiedzi na pytanie nr 2.

  • Nie ma ograniczeń czasowych związanych z terminem założenia konta w portalu. Jednak im szybciej nastąpi rejestracja, tym wcześniej będzie można skorzystać z oferty dostępnej dla placówek zarejestrowanych.

  • Aby założyć konto, użytkownik portalu powinien wybrać opcję Załóż Konto, widoczną w menu i dokładnie wypełnić formularz.

    Uprzejmie prosimy nie używanie CAPS LOCK, nie wypełniać formularza drukowanymi literami oraz o dokładne sprawdzenie danych placówki i poprawnej pisowni przed założeniem konta! 

  • Po kliknięciu przycisku Zaloguj, widocznego w prawym górnym rogu paska nawigacyjnego, konto jest już założone, placówka zarejestrowana w programie, a użytkownik - automatycznie zalogowany.

  • W sprawach dotyczących zapisów na szkolenia i funkcjonowania platformy edukacyjnej www.edukacja.fdds.pl prosimy o kontakt z Działem Szkoleń: szkolenia@fdds.pl

Często zadawane pytania techniczne
  • To oznacza, że konto zostało już utworzone (być może przez inną osobę z placówki). W przypadku posiadania dostępu do e-maila wskazanego przy rejestracji placówki oraz braku informacji na temat brzmienia hasła dostępu, można skorzystać z funkcji Nie pamiętam hasła, widocznej na formularzu logowania. Na podany przy rejestracji adres e-mail wysyłana jest instrukcja ze wskazówkami, co zrobić, aby odzyskać hasło.

  • Należy skorzystać z funkcji 'Zapomniałeś hasła?', widocznej na formularzu logowania. Na podany przy rejestracji adres e-mail wysyłana jest instrukcja ze wskazówkami, co zrobić, aby odzyskać hasło.

  • Aby wygenerować dokument należy utworzyć Konto Użytkownika, po czym kliknąć w zakładkę Generator Dokumentu i uzupełnić wszystkie pola tekstowe. Po uzupełnieniu formularza należy kliknąć w przycisk Zapisz i Pobierz Dokument. Dokument zostanie automatycznie pobrany do domyślnej lokalizacji pobierania.

  • Wygenerowany dokument jest możliwy do pobrania w formacie Word co umożliwia edycję oraz zapisanie nadmienionego dokumentu.

  • Po zalogowaniu należy należy kliknąć w zakładkę Konto, wybrać Konto Użytkownika, nastepnie poprawić adres e-mail. Po wykonaniu tych czynności należy zapisać zmiany, klikając przycisk Zapisz Dane, widoczny pod formularzem.

  • Aby usunąć Konto należy skontaktować się z nami drogą emailową wskazując dane placówki do usunięcia wybrać Profil, nastepnie opcję Usuń konto. Po zatwierdzeniu decyzji użytkownik zostaje wylogowany a konto placówki usunięte.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Polityka cookies